lørdag den 27. december 2008

underlig Dag

Okay, vi havde en lang konvoj i dag. Vi gik op et bjerg for at se et par antenner, vi betaler for. Vi var i pansrede køretøjer og andre pansrede køretøjer er gået deroppe før, men ......

Op gik fint. Vi gjorde vores 3 point tur til at komme ned af bjerget og vi pludselig ikke kunne dreje til højre. Tog et kig under Toyota Land Cruiser og højre hjul trætte stang var bøjet, bøjet en masse.

Vi opfordrede til hjælp (vi var lige over en særlig styrker lejren) og de sendt en mekaniker. Han tog hydraulik løs fra de trætte stang. Så han og jeg (yay! Jeg fik at hjælpe) anvendes stikket til at prøve, og glat dæk stang. Det sorta arbejdet.

Så nogen havde til at føre Damn ting ned bjerget. Op var temmelig udfordrende (jeg kørte op). Jeg besluttede da min kørsel kan have været en medvirkende faktor på vej op, jeg skulle køre den ned. Earl tog op shotgun som en 2. sæt øjne.

Turen ned var temmelig skeery. Vi kunne kun få omkring 45 grader i retten igen. Det gjorde turen ned en "hvor tæt til venstre af vejen (hvor bjerget slutter, og" vores ven tyngdekraften "overtager) kunne vi sikkerhedskrav få. Tilsyneladende var vi ret tæt på venstre fordi (Kerri, skal du sørge for at viderebringe dette sammen med din far) en Marine Major fortalte mig jeg havde "baller af stål" til at føre dette køretøj, der er tæt på kanten af et bjerg. Jeg kender ikke noget til "kugler af stål". Det hele erfaring var temmeligt ud af kroppen for mig, se igen, tager igen ikke falde af bjerget.

opgangstider.

Omkring den galskab, fik vi at gå til "Queens Palace" og få nogle store pix. Jeg har også nogle dejlige pix fra toppen af det bjerg. Du vil se et par af de pix af de udvendige og indvendige del af Queens Palace og nogle uden for King's Palace (buiilt i 49, brændt på et tidspunkt i 60'erne - ulykke)