tirsdag den 23. december 2008

kan opdatere !

 Jamen, vi ledes til kabinen for Memorial Weekend og havde en blast as usual. Vi brugte vores tid golfsko, fiskeri, leger udenfor, madlavning/spisning, og arbejder på nogle projekter. Maddox brød ud hans nye fiskeri-stang og Bedstefar lærte ham alt han ved Maddox virkelig lide afhaspning i denne søde lille plastic orange fisk. Jeg kan ikke vente, indtil han fangster en for rigtige!

Maddox også praktiseres hans basketball kvalifikationer på de gamle bånd. Han elsker at dunk. Hver gang han ser en basketball han starter råben "DUNK! DUNK!"

Denne weekender projektet var at sætte op den nye basketball Hoop. Maddox bare kan lide at tage en tur i trillebør.


Her er vi grave ud i hullet og sætte i rammen for cement.
 Maddox var Foreman.
 Han testes ud af hullet, når vi blev gjort grave, at det aflagt sin inspektion .
   Det var nuttet fordi han rent faktisk sagde, da vi tog ham ud. Jeg tror, at han slags kan lide det der.
Efter at selvom han gjorde det kræver et bad.
 Baby Emma! Her er Maddox se i 5 måned gamle baby Emma, Meaghan & Tony's lille pige.
 Han gav hende masser af kys.
 Penguin gå! Sådan gør du Maddox viser, hvordan han vandreture som en pingvin. Dette var foranlediget af en af hans nye yndlingsfilm, Happy Feet.  Tur til Minnesota Zoo. Jeg fornyet vores sæson overgår til den zoologiske have og Amy & jeg tog drengene den anden dag. Det så smukt ud, og alle børnene var på gården.
Her er en ged lumsk en nippe af Maddox's fingre.

 Maddox er besat med traktorer, gravemaskiner og stort set alt, der ligner en maskine/traktor af enhver slags.





 " Hey, jeg er her. "
Diaper skiftende tid!
Her er en nuttet skudt af Hunter afkøling i eftermiddag. Se på, at mave!

 Maden er færdig ...  Jeg har forsøgt at tage efter et stykke arbejde, venner og planlægge mine måltider & shopping lister ud før tid hver uge. Det har været sjovt at der rent faktisk har ingredienser til hele opskrifter. Jeg har opdaget, at jeg kan lide at lave mad mere, end jeg troede.
Maddox lide det også!
 Æg med far til morgenmad.
 glæderne for at have en dreng. Maddox's ben ser forfærdelige disse dage. Han er ganske frygtløs og har fået en række stød og blå mærker. Jeg tror, det er hvad du får for at gå ned lysbilleder hovedet først, bagud, fremad og alle mulige. Min søn er ikke bange for noget, og mener, han er 5. Jeg køre min hale på legepladsen forsøger at beskytte ham fra alle større skader, men vi har en blast.