torsdag den 25. december 2008

Et andet ufærdige 11 Second Club post !

Nå, men denne gang, jeg trådte mine ufærdige 11 anden klub indrejse for sjovt at se, hvad der ville ske. Jeg kan godt lide at tænke på at bruge de 11 anden klub for animation skitser mere end hvad jeg ville lægge på et hjul, så jeg sandsynligvis ikke vil være at gå tilbage for at afslutte dem. Denne gang jeg forsøgte at skabe en historie, som kunne stå på egne uanset dialogboksen klip.

Det var også sådan en intern joke mellem et par af os her på arbejdspladsen for at finde ud af forskellige måder, hvorpå vi rent faktisk kan komme rundt ledelse af den faktiske person, der siger linjen. Jeg placeret en imponerende 41.! haha WOOO! Hvis jeg kan promis du ?ting, dette vil ikke blive mit sidste vanvittige indrejse til 11 anden klub! Selvfølgelig ingen polsk om denne ting, men det var sjovt Ved en det sammen i min fritid gennem de sidste to uger af august!







Brandon Beckstead havde også en meget sjov ind, at han har lagt ud på hans blog .
(Du blev røvet Brandon !)