onsdag den 23. december 2009

VIDUNDERLIGT!

Bare at sige, at det var en herlig dag, kommer ikke tæt på at beskrive, hvor herligt det var! Hvorfor kan det ikke bare blive på denne måde? Jeg så bor i den forkerte del af landet.

Det fik op til 78 i går, og jeg ved ikke, hvad dagens høje var, men det var lige så smuk. Jeg tilbragte det meste af i dag forsøger at gøre alle de ting, som jeg ikke fik gjort i går. Det lykkedes mig at afslutte en langvarig uden projekt ved at få et andet lag af indkørsel plaster omkring kolonnerne i carport. Det bør wrap, at op!

Og så jeg lappet nogle af de andre revner i indkørslen. Heldigvis var der ikke mange pladser, der var for dårlig. (Det er klart, jeg gjorde et godt job inden forsegling det sidste år.) Desværre kunne jeg ikke gøre den forreste halvdel af indkørslen, fordi jeg vidste, min gudmor kom over - men ikke hvornår. Jeg tror, det vil holde 'til foråret alligevel.