torsdag den 19. marts 2009

Tusindvis af e-mails fra DC United fans crash statslige ledere 'servere

Soccer fans brøl for nye stadion; Tusindvis af e-mails fra DC United fans crash statslige ledere �servere.

Gazette, 13 marts 2009 (Valentine)
DC United formand Kevin Payne's bøn til fodbold fans i denne uge til at kontakte Maryland's lovgivere til støtte for en foreslået $ 195 mio stadion i Prince George's County har bedt om en af de største lovgivningsmæssige e-mail-kampagner i år.

[***]

"Jeg har hørt fra alle disse andre lande. Jeg har ikke hørt fra min distriktet," sagde Sen. Ulysses Currie (D-Dist. 25) distriktspartnerskaberne Heights, formand for senatet Budget og Beskatning Udvalg. "Den bekymring er, hvad konsekvenserne vil blive. Det er en budgetkonto. [Min beslutning] vil blive baseret på finansiering."


Det synspunkt blev delt af Bevillinger medlem og Prince George's del. James Proctor Jr. (D-Dist. 27A) af Brandywine.


"Når nogen i Spanien fortæller mig, � � ~ Du er nødt til at gøre dette,� der er ingen indflydelse d�r, "Proctor sagt. "Hvis nogen i det 27. distrikt er skriftligt, jeg betaler opmærksomhed."

[***]

"Hvad sker der, hvis tilstedeværelse er ikke, hvad du troede, det var?" spurgte rådmand Tony Knotts (D-Dist. 8) af Temple Hills. "Hvem fylder hullet?"

[ mere ]

(Indsendt den 13 marts 2009)