søndag den 7. november 2010

planlaegning haven goeremaal

Køb galvaniseret metaltråd på hardware butik for bøjler
Find min række cover (i kælderen tror jeg)
Find min kløverfrø
Køb 10 £ vinterrug frø på isenkræmmer (de sælger ved lb)

Hjem Have
Ryd ud agurk og melon vinstokke fra kulde ramme.
Udskift revet kold ramme plast
Vedhæft kold ramme dækker
Transplantation falder kimplanter i koldt ramme
Plantedække afgrøde i senge (under tomat og peber planter)

Fællesskabet Plot
Ryd ud gamle anlæg
Plantedække afgrøde
Hvidløg: Find nye seng, transplantation frivillige, regne ud, hvor mange gemte løg til at plante
Transplant rabarber for at gøre plads til nye kompostbeholder
Oprettet bøjlerne til rækken dækker over efterår / vinter greens

Mine forældres Garden
Transplant falde planter
Opsæt tøndebånd og række dækker over efterår / vinter greens (de kan frost lør nat)
Ryd ud alle gamle planter
Plant vinterrug

Jeg tvivler på jeg vil få alt dette gjort, men jeg har en plan.